sitting, waiting and wishing

Thursday, December 13, 2012

Home-spa!

Pernah dgr dr.fadilah kamsah nye komen, yg secara saintifik nye mandi bunga menaikkan mood positif due to color therapy and also nice smell that comes from the flowers and other elements - limau nipis contohnya. Sama ada ade efek pada menaikkan aura positif dan membuang aura negatif tu, Wallaahualam.

so kalau dianggap sama konsep ngan spa - yg boleh dibuat sendiri di rumah, tak salah rasanya. Disertakan dgn selawat, ayat kursi dll.
nak pegi spa punyela dah lama..
*mcm2 ade kat blogs online pasal menda ni..x semuanya bleh dijdkan panduan. In fact, yg mengarut pon byk.

P/ s: best tu best..tp yg tak tahannye mandi air sejuk yg dah ber-embun semalaman, subuh2 pagi adalah sgt sejuk!


7:45 AM

0 friends sharing their thots

0 Comments:

Post a Comment