sitting, waiting and wishing

Friday, November 16, 2012

Eat like there's no tomorrow...


hr ni some new development at work opens up new possibility and opportunities..tp upset giler ngan org yg ade peluang tp xnak appreciate, bising2 kat belakang, dpn boss sengih2..org mcm ni la yg selalu dpt chance so dah x heran..sumer kira duit je..

Stress menjadi org yg selalu senyap dan di balik tabir..selalu mcm invisible jek. Mmg aku jarang speak up. Takut speak up membawa padah.
tapi sabar pon ade gak had dia..
takpe, selagi bleh sabar jelah.

Kalau di komen kang kata kita emo, x sporting.
hishhh.

Benda camni, awal2 takde lagi bagus..bila ade, pastu x dapat, komfem down.

Stress menyebabkan aku makan mcm takde esok.
mee hun aup diikuti nasik lemak malam ni. Pastu dah tgh malam siap buat lempeng durian ngan nescafe o panas se mug besar.
Amek kau.
Yg penting x kacau org.


12:04 AM

0 friends sharing their thots

0 Comments:

Post a Comment