sitting, waiting and wishing

Wednesday, October 31, 2012

umrah travelog - delayed vers.

Aidiladha baru2 ni mengingatkan aku yg aku x abes lagi dokumenkan cerita perjalanan umrah yg selamat aku laksanakan feb.lalu.
bila kukorek balik, sempat sampai part 3 - ziarah raudhah.

walaupon sudah 8 bulan berlalu, semuanya tetap jelas di ingatan. nak menangis rasenye tgk tv rancangan2 sempenahaji dan aidiladha baru2 ni...terasa dekat je tpt2 tu walaupon aku tau sebenarnye jauh.
teringin nak pegi lagi, tp aku dah aam kali ke dua nak pegi dgn mak n abah, kalau bleh buat haji terus, so masih pjg perjalanan. duit x cukup lagi.

anyways..before its too late, i'd like to write the story down to the last day of that trip.
it will be a longggggg one  :-)
mudah2an ada stamina itu hehe...

before tu aku tempekkan balik part 1~3 yg pernah aku post dulu kat sini gak.

akan menyusul part 4 dan seterusnya, bermula dgn hari2 akhir di Madinah dan perjalanan ke Mekah yg penuh suspens dan kesabaran, hinggalah kepada pengalaman pertama kali berada dalam Masjidil Haram dan melihat Kaabah, serta hari2 seterusnya menjalankan ibadah umrah.
special features will include my story of the things that happened to me yg aku rasakan agak pelik - in the sense that those things happen because i was in Mekah and all by His will.

Labels: ,

11:24 AM

0 friends sharing their thots

0 Comments:

Post a Comment