sitting, waiting and wishing

Sunday, July 1, 2012

double shot.

Jumaat malam sabtu, men bowling konon training for next week's game. Datang la plak sorg wife member ni, dah sethn lebey gitu kot x jumpe. Last skali waktu wddg sp tah...
Jumpe je terus kena tegur pasal badan dah naik. Wawawa...sbb last skali jumpe dulu mmg lowest point aku kot. Huhu....

And then next question "camne skrg?"
Aku jwb " xde pape"
Pastu " eh..yg dulu tu, mamat Z tu x jd pape?"

"Hah..bile masa plak aku cite kat ko weh.." ...shocked giler.

"Alaa..aku terer,laki aku xyah citer pon aku leh tau sendiri"
"Xpela beb..mamat tu pon mcm ermmm lembut2 je....no no no!"
Haa tang ni x tahan nak gelak. Sakit perut aku.
Makin kerap plak disogokkan dgn manusia2 yg meragui ni.
Walaupon aku yakin selembut lembut dia tu tetap straight org nye. Haha.

But then berbalik kpd minah yg jumpe pon sekali skala dulu, tp leh memahami benda yg aku pernah rasa...

That obvious?

Published with Blogger-droid v2.0.6

8:43 PM

0 friends sharing their thots

0 Comments:

Post a Comment