sitting, waiting and wishing

Wednesday, May 23, 2012

sembunyi dlm gua...

Ade masa2 bile ade masalah2 hal dunia, where crucial sgt nak kena buat sthg or buat decision tp perlu kekuatan, perlu utk aku independant, sedangkan rase mcm tatau nak buat ape, nak decide or setelkan masalah..rase mcm nak je shutdown kan diri ni drpd semua benda.


Rase mcm bagusnya kalau masalah tu bleh selesai dgn menyorok dan berlari.

Bagusnya kalau org bleh dgr aku menjerit tanpa suara ni.

Bagusnya kalau aku bleh bebuat dumb je dan serah pada org lain utk tentukan.

Bagusnya kalau ada org lain yg bleh tentukan sekali sekala..


Penat jadi independant dan kena pikir dan decide sendiri dari dulu sampai skrg.

X ingat bila last skali aku buat sesuatu bukan sendiri tentukan..

Penat bebas nak buat ape saje.

Penat nak menjawab pada soalan ' apa nak buat?'

Penat. Penat...


Published with Blogger-droid v2.0.4

9:58 PM

0 friends sharing their thots

0 Comments:

Post a Comment