sitting, waiting and wishing

Thursday, December 29, 2011

kenapa saya x suka jumpe doktor?

aha..sy mmg jarang demam. atau mungkin kalau demam pon sy buat2 x demam sbb x suka jumpe doktor. haha. tp thn ni byk gak berlaku tpakse jumpe doktor sbb bukan sakit yg boleh ditahan-tahan. atau sbb kena bebel dgn doktor waktu buat medical check up, doktor bising biler tgk buku klinik kompeni tu kosong x pena guna..kantoi dah 5 thn x jumpe doktor. semenjak tu diserang plak sakit gigi, demam dan yg terbaru, injured lutut sampai kena ke spital lg. kelmarin saya ke klinik. bukan sbb sakit tp utk dptkan suntikan megelakkan sakit. eh caner tu? cucuk vaksin lerr. mcm budak2 kena cucuk ikut jadual tu kan? bezanye budak2 kat bonto*. saya naseb baek cucuk kat lengan jek. huhu. amek suntikan meningitis moningoccocal( x sure ejaa betoi dak ~). baru tau yg nak masuk arab saudi wajib ade vaksin ni. kalau haji plak, biasenye jemaah amek extra jab utk cholera la dan lain2. doktor x pulak advise amek yg lain2 tu so saya amek mengitis jekla. mahei rupanye dkt rm150. selalu cucuk sumer kat gomen atau kompeni cover, ni br tau rupanye mahal vaksin2 ni. doktor pesan mungkin akan demam..aku rase doktor patut xyah ckp aaa...sbb dia menyebabkan aku concious je sehari dua ni. tetiba rase nak demam haha. pastu lawan plak ngan durian mlm ni hehe..bijak2. insyaAllah ok kot, kalu nak demam biasenye sehari lps cucuk tu la kot..sabtu ni insyaAllah mau ke kelas anjuran Andalusia (ziarah, umah'&haji agensi), stgh hari je pon kelasnye, ni dok mengumpul soklan2 nak tanye kat ustad. tetiba rase cam dah dkt jek nak gi. esp. lps housemate balik dr haji seronok dgr citer dia, buat jd tambah excited menunggu tarikh keramat utk saya pulak. Ya Allah semoga dipermudahkan 40hari menjelang tarikh itu dan diterima taubat hamba-Mu ini. amin.

8:38 PM

0 friends sharing their thots

0 Comments:

Post a Comment