sitting, waiting and wishing

Monday, November 28, 2011

masalah..err geli?

 ermmm...ada byk benda yg aku biasa buat sendiri. dan bila dtg benda yg aku x biasa buat sendiri, selalunye aku cuba gak, if is sthg yg aku leh belajar, bila dah terpaksa tu selalunye survive la gak. dulu awal2 ade keta, ade satu phobia bawak keta, esp after peristiwa eksiden ngan motor seawal bulan pertama bawak keta! tp sbb dah terpakse hari2, last2 overcome gakla..x kesah dah nak drive ke mana or bila2 masa pon dah. cuma lately ade sket concious pasal safety kalau drive mlm2/tpt sunyi. yg aku concern bukannya yg halus2@syaitan..tp lebih pd manusia yg bertopengkan syaitan. Nauzubillah. kdg2 tensen gakla esp biler dtg keperluan around the house ke yg melibatkan sthg yg bleh d.i.y tp a bit maskulin, perlu tenaga, teknik n tools. tho aku nye energy maybe relatively kuatla gak relative to many other women yg lamah lembut gemalai kat luar sana, tp certain things seyes give up, selalunye biler involve ketinggian, or yg memerlukan koordinasi tangan haha. wike ni tambah lg satu benda yg buat aku hopeless. benda yg geli!!!! sabtu ari tu pi gatai letak perangkap ga tikus kat pintu dapur, sbb ade tikus2 suka masuk invade rumah tru lubang bawah pintu..sabtu sblm keluar umah aku try cover lubang tu ngan sthg, pastu letak kadbod bergam tu betul2 dpn lubag...eeeeeee mlm td balik tgk2 ade 3 ekor tgh megiut-ngiut atas tu! uhhhhhhh. laa gak aku stare kat diorg pk ape nak buat.....seyes geli. tp decided to sleep on it. pagi ni konon nak buang. errr....tp pagi ni lg bertambah geli. aaaaaaaaa......guane nih! first kena figure out caner nak buang tu. pastu kena buat sthg utk elak tikus leh masuk lg. sbb kalau dia masuk lg aku akan tempted nak pasang trap lg pastu nanti aku gak yg geli tengkuk nak buang. huh.

8:18 AM

1 friends sharing their thots

1 Comments:

Sorry farah, bkn x kesian ada tikus kt umah tp the way u describe n telling the story, somehow buat aku tgelak.. hihi
geli tengkuk nk buang?
lol

By Anonymous dotida, at November 29, 2011 at 10:32 PM  

Post a Comment